02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

نشان چهار‌ستاره برای سهند

در دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی روی داد

نشان چهار‌ستاره برای سهند

آیین اختتامیه و اعطای جوایز برترین‌های دهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملّی صنایع پتروشیمی، علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس و بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در مرکز همایش‌های ببن‌المللی صداوسیما برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، شرکت صنایع لاستیکی سهند در این دوره با کسب ۴۰۴ امتیاز موفق به دریافت نشان چهارستاره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی شد.
از مهم‌ترین پروژه‌های ارائه شده در فرآیند ارزیابی این دوره از جایزه تعالی صنعت پتروشیمی توسط صنایع لاستیکی سهند می‌توان به موارد زیر اشتاره کرد.
۱- پروژه احداث نخستین خط تولید تسمه‌نقاله استیل‌کورد در ایران
۲- پروژه نصب میکسر ۲۷۰ لیتری و تکمیل تاسیسات خمیرسازی
۳- پروژه طراحی اتوماسیون تولید در قالب نرم‌افزار رایورز با هدف مدیریت بهینه فرایند تولید (ERP)
علی صیادزاده سرپرست صنایع لاستیکی سهند نیز کسب این افتخار را گامی دیگر به سوی پیشرفت و تحقق اهداف سهند دانست و گفت: بی تردید تدابیر و مدیریت راهبردی دکتر امیدی، مدیرعامل سابق سهند موجب کسب این افتخار بوده است. وی همچنین از تلاش‌های آقای قلعه و سرکار خانم منصوری که نقش مهمی در مدیریت و هماهنگی، تکمیل و ارائه مستندات جهت ارزیابی ایفا کردند، قدردانی کرد.
یادآور می‌شود دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با شعار «رشد تولید با رویکرد تقویت زنجیره تأمین» با هدف ارتقاء دانش تخصصی و فناوری‌های نوین در بین هلدینگ‌ها، طرح‌ها، مجتمع‌های تولیدی، صنایع پایین‌دستی، شرکت‌های دانش‌بنیان، سازندگان و تأمین‌‌کنندگان صنعت پتروشیمی برگزار و از برگزیدگان این دوره از جشنواره قدردانی شد.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

«سهند» پیشرو در جهش تولید

«سهند» پیشرو در جهش تولید شرکت صنایع لاستیکی سهند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ و حرکت به سوی جهش تولید گام برداشت.

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز