02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

حضور پرشور پرسنل سهند پای صندوق‌های رای

سرپرست صنایع لاستیکی سهند با حضور پای صندوق‌های رای عنوان کرد

حضور پرشور پرسنل سهند پای صندوق‌های رای / انتخابات مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی است

علی صیادزاده امروز یازدهم اسفند به همراه محمد جلیلی مدیر کارخانه، با حضور در پای صندوق‌های واحد سیار اخذ رای که در کارخانه مستقر شده بودند گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست» و ما باید با حضور پرشور در انتخابات عزت و اقتدار ایران اسلامی و همچنین بصیرت و آگاهی مردم ایران را به دنیا نشان دهیم.
به گزارش روابط عمومی سهند، صیادزاده حضور حداکثری پرسنل سهند در این امر ملی را خواستار شد و افزود: در دوره‌ای که رسانه‌های پرقدرت دنیا همگام با استکبار جهانی وحدت ملی ما را نشانه گرفته و از هیچ تلاشی برای تجزیه ایران اسلامی فروگذار نمی‌کنند، ما با حضور در انتخابات می‌توانیم وحدت و انسجام ملی و ارتباط قوی بین ملت و نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.
وی در پایان بی تفاوتی به آینده کشور را یک آسیب جدی دانست و گفت: دشمن شبانه روز تلاش می‌کند مردم را از حضور در انتخابات مایوس کند اما مردم عزیز مطابق معمول با حضور پر شور خود پای صندوق‌های رای، توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

«سهند» پیشرو در جهش تولید

«سهند» پیشرو در جهش تولید شرکت صنایع لاستیکی سهند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ و حرکت به سوی جهش تولید گام برداشت.

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز