02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

انبارش تسمه نقاله ها

انبارش تسمه نقاله ها

 

تسمه نقاله های جدید به گونه ای طراحی شده اند که دوام طولانی تری نسبت به تسمه نقاله های قدیمی دارند اما حمل و انبارش بد آن میتواند تاثیر معکوسی روی دوام محصول بگذارد.توصیه های عملی ما برای حمل و نگهداری از تسمه نقاله ها در زیر آمده است:

همیشه در هنگام حمل و انبارش تسمه نقاله ها ، آن را در حالت افقی قرار دهید.

در این حالت آن را روی یک سطح بلند،مانند یک تخته یا یک پالت چوبی قرار دهید.هرگز در انبارش تسمه نقاله ها آن را کنار هم و به صورت عمودی قرار ندهید.این نوع انبارش میتواند موجب جذب رطوبت در هریک از دولبه تسمه نقاله شود.در نتیجه این امر موجب موج دار شدن تسمه نقاله در هنگام استفاده می شود.
اگر تسمه نقاله به صورت عمودی قرار گیرد این امکان وجود دارد که هر یک از لبه های تسمه نقاله حتی تحت بهترین شرایط انبارش هم رطوبت جذب کنند.هنگامی که تسمه نقاله برش عرضی می خورد ، مقداری رطوبت توسط لبه های بریده شده جذب می شود.بنابر این ممکن است در تسمه نقاله موج هایی ایجاد شود.این موج ها که در اثر رطوبت ایجاد شده اند پس از گذشت چند روز از بین خواهند رفت.

از تماس مستقیم تسمه نقاله با نور خورشید و اوزون خودداری کنید.

این فاکتورها موجب خواهند شد که سطح تماس تسمه نقاله سخت شده و در نتیجه موجب ایجاد ترک در سطح آن شود.اوزون از طریق موتورهای الکتریکی ، ژنراتورها و جوشکاری ها تولید میشود.

از روکش مناسب برای حمل و انبارش تسمه نقاله استفاده کنید.

از روکش مناسب که مقاوم در برابر نور خورشید و نفوذ باران است ، استفاده کنید.بهترین روکش برای این کار ، روکش های پلاستیکی سیاه هستند که دارای منافذی برای تهویه هوا و خروج رطوبت از داخل روکش به بیرون میباشند.

از نگهداری طولانی مدت تسمه نقاله ها در حالت رول شده، خودداری کنید.

این کار باعث میشود تا تسمه نقاله حالت رول را به خود بگیرد که  اصطلاحا حالت ” تلسکوپی” گفته میشود.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

رکوردشکنی‌های پیاپی در سهند

رکوردشکنی‌های پیاپی در سهند همزمان با نزدیک شدن به عید نوروز بار دیگر رکورد فروش صنایع لاستیکی سهند شکسته شد. به گزارش روابط عمومی صنایع