بیانیه خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه

شرکت صنایع لاستیکی سهند در سال ۱۳۳۸ به منظور تولید انواع کفپوش و قطعات و نوارهای لاستیکی در تهران تأسیس گردید. ماموریت سهند، ساخت و تولید انواع تسمه نقاله و ورق­های لاستیکی می باشد که در این مسیر سعی می نماید با رویکرد تصاحب بازار، حفظ کرامت انسانی، رضایت سهام­داران و مشتری مداری بوسیله جذب و جلب نظر مشتریان، ایجاد بالاترین حس رضایت مندی در میان مشتریان و مصرف­کنندگان انواع ورق­های لاستیکی و تسمه نقاله را ایجاد نماید.

شرکت سهند با پیشتاز بودن در ساخت و تولید انواع تسمه نقاله، کفپوش، انواع قطعات و محصولات لاستیکی مطابق با تکنولوژی روز دنیا برای بازارهای هدف داخل و خارج از کشور با استفاده بهینه از ظرفیت­ها و توان داخلی کشور و با رعایت کیفیت و الزامات قانونی در حوزه­های ایمنی، بهداشت شغلی و محیط زیست توانسته است سهم عظیمی از تعهدات خود به مشتریان را برآورده نماید.

شرکت با تکیه بر یک چشم انداز مطرح در ایران و موثر در جهان، تلاش می نماید در بالاترین سطح کیفیت محصولات در صنعت کشور قرار داشته باشد و رتبه با کیفیت ترین سازنده در زمینه تولید انواع تسمه نقاله صنعتی و محصولات لاستیکی در ایران را در کنار اولین تولید کننده آن ایجاد نماید.

مدیریت شرکت طی یک تصمیم راهبردی و در راستای ماموریت سازمان، استانداردهای ISO9001:2015، ISO14001:2015 و OHSAS 18001:2007 را به عنوان الگو مد نظر قرار داده است.

 

 

در راستای رسیدن به این مهم نیز موارد ذیل را به عنوان سیاست­های سازمانی مورد توجه قرار می­دهد:

۱- دستیابی به حداکثر سهم بازار داخلی و کسب بازارهای هدف صادراتی در خاورمیانه از طریق نیازسازی و توسعه سبد محصول؛

۲- افزایش بهره­وری سازمان از طریق آموزش و توانمندسازی کارکنان، اجرای نظام­های انگیزشی، ارتقاء رضایت آنان و توسعه زیرساخت­ های تولیدی؛

۳- افزایش سود سازمان از طریق افزایش میزان فروش، مهندسی قیمت گذاری و مدیریت قیمت تمام شده؛

۴- افزایش رضایت سهام­داران از طریق شناسایی نیازها و انتظارات ایشان و تمرکز بر برآورده سازی آنها؛

۵- افزایش رضایت مشتریان از طریق شناسایی و برآورده سازی نیازهای تلویحی و تصریحی و پاسخگویی به خواسته­های آنان؛

۶- ارتقاء برند سهند بعنوان برترین و با کیفیت­ترین تولید کننده تسمه نقاله صنعتی در ایران از طریق توسعه بازاریابی و تبلیغات؛

۷- بهبود مستمر عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست از طریق کاهش رتبه ریسک­های ایمنی و بهداشتی و جنبه­های محیط زیست و مدیریت مصرف انرژی.

 

اینجانب با تشکیل جلسات بازنگری مدیریت و با استفاده از روش­های نوین مدیریتی، با تعهد بر بکارگیری کلیه الزامات قانونی در حوزه کیفیت، ایمنی و بهداشت شغلی و محیط زیست، از اثربخشی سیستم مدیریت یکپارچه و عملکرد فرآیندهای آن اطمینان یافته و ضمن تامین منابع لازم، جهت تحقق اهداف حمایت لازم را داشته و نسبت به بهبود مستمر عملکرد کلیه فرآیندها در حوزه نظام مدیریت یکپارچه، پیشگیری از جراحت، بیماری و آلودگی محیط زیست عمل می نمایم. بدیهی است که در راستای دستیابی به سیاست­های فوق بایستی کلیه کارکنان با اینجانب همراه بوده و کلیه مستندات و ضوابط تدوین شده را به دقت مطالعه و اجرا نمایند.

 

داود رحمانی

     مدیر عامل