02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

«پسهند» به بازار اول بورس رسید

«پسهند» به بازار اول بورس رسید

صنایع لاستیکی سهند با نماد «پسهند» روز گذشته وارد تابلوی فرعی بازار اول بورس شد.
به گزارش روابط عمومی، علی صیادزاده سرپرست صنایع لاستیکی سهند با اشاره به دستاورد مهم گفت: یکی از مهم‌ترین شرایط پذیرش در بازار اول بورس دارا بودن حداقل سرمایه ثبت‌شده ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط شرکت است اما سهند با روند صعودی و درخشش در عملکرد و سودآوری در چند دوره متوالی توانست به این مهم دست پیدا کند.
صیادزاده با اشاره به شرایط اختصاصی پذیرش شرکت‌های موجود در بازار اول – تابلوی فرعی، عنوان کرد: شفافیت در ارائه و ارسال گزارشات، نداشتن زیان انباشته، کیفیت بالای سود عملیاتی، نسبت ۴۲ درصدی حقوق صاحبان سهام نسبت به دارایی و وجود ۲۷ درصد سهام شناور از مهم‌ترین عوامل پذیرش «پسهند» در بازار اول بود.
وی در پایان با قدردانی از پرسنل تلاشگر سهند یادآور شد: بدون شک دستیابی به این موفقیت حاصل تلاش تمام پرسنل و وجود مدیریت درست و روحیه‌ جهادی در بین کارکنان است. امیدوارم ما نیز بتوانیم با حمایت‌های خود نیروی پیشران این پیشرفت را فراهم آوریم.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر