02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

مراسم تجلیل از خادمان موکب النور شرکت صنایع لاستیکی سهند

مدیرعامل سهند در مراسم تجلیل از خادمان موکب النور یوسف آباد:
عشق و ارادت به امام حسین (ع) و اهل بیت سهند را در مسیر پیشرفت و  اهداف خود بیمه می‌کند
مراسم تجلیل از خادمان موکب النور شرکت صنایع لاستیکی سهند با حضور مسعود امیدی مدیرعامل، مدیران و پرسنل شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی سهند، مسعود امیدی در این مراسم با اشاره به ماهیت داوطلبانه حضور کارکنان در این موکب گفت: برپایی موکب النور به پیشنهاد پرسنل و مدیران سهند، در کنار تمام دغدغه‌های مربوط به فعالیت در یک مجموعه تولیدی و با حضور پرشور  کارکنان در کلیه مراحل برپایی و اداره آن، نشانه خلوص نیت پرسنل سهند است.
وی در ادامه افزود: این حضور سرشار از خلوص و ارادت به سیدالشهدا(ع) و اهل بیت نیروی پیش‌برنده صنایع لاستیکی در راهی است که نامی جز شوق خدمت به  بندگان خدا  و وفاداری به اصول و آرمان‌های معنوی جامعه نمی توان بر آن گذاشت.
وی در پایان تقدیر از خادمان موکب امام حسین(ع) در ایام عزاداری ماه محرم را قدمی کوچک در برابر دریای شوق عاشقان سهند به اهل بیت و امام حسین (ع) دانست و گفت: امیدواریم در سایه توصل به اهل بیت (علیهم السلام ) و توکل به عنایات خاص خداوند متعال پیشرفت و موفقیت سهند در کلیه امور محقق گردد.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر