02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

مراسم تجلیل از همکاران سانحه دیده در شرکت صنایع لاستیکی سهند  و قدردانی از خانواده یکی از همکاران جانباخته

مدیرعامل شرکت صنایع لاستیکی سهند:
ماندگاری سهند با بیش از ۶۰ سال سابقه مرهون فداکاری پرسنل شرکت است/  تجلیل از فداکاری و استقامت همکاران و خانواده‌های عزیزشان را وظیفه خود می‌دانیم
مراسم تجلیل از همکاران سانحه دیده در شرکت صنایع لاستیکی سهند  و قدردانی از خانواده یکی از همکاران جانباخته در سال‌های گذشته  روز چهارشنبه با حضور مسعود امیدی، مدیرعامل سهند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع لاستیکی مسعود امیدی مدیرعامل سهند در این مراسم با اشاره به نقش همکاران و پرسنل سهند در حفظ و ارتقاء جایگاه سهند گفت: حافظه تاریخی  صنایع لاستیکی سهند با بیش از ۶۰ سال فعالیت سرشار از تصاویر همکارانی است که با همت والا و جانفشانی‌هایشان نقش اصلی را در  پایایی و ماندگاری این شرکت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین ‌بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی کشور ایفا کرده‌اند.
وی در ادامه افزود: در حافظه جمعی ما در شرکت صنایع لاستیکی سهند نه فقط اعداد و ارقام مربوط به افزایش  تولید، فروش، سود عملیاتی و  خالص   که استقامت، جانفشانی، بردباری و مهربانی پرسنل و خانواده‌های عزیزشان به ثبت رسیده است و از همین روست که امروز قدردانی از عزیزان سانحه و خانواده همکار عزیز از دست رفته‌مان در سال‌های قبل را برخود فرض می دانیم.
امیدی در ادامه گفت: تجلیل از جانفشانی شما و تلاش برای ارتقاء نظام سلامت و پیشگیری از سوانح تلخ در سهند نشانه‌ای از توجه ویژه هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت به اصلی ترین رکن در اداره شرکت یعنی سرمایه انسانی آن است.
شایان ذکر است صنایع لاستیکی سهند با سابقه ۶۴ سال فعالیت هم اکنون در حال طراحی نظام جامع سلامت و پیشگیری از سوانح کاری به عنوان یکی از پروژه‌های بهبود مستمر  در راستای ارتقاء سلامت و حفظ کرامت سرمایه‌های انسانی این شرکت است.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر