02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

دیدار مدیران عامل ذوب آهن و صنایع لاستیکی سهند

در دیدار مدیران عامل ذوب آهن و صنایع لاستیکی سهند روی داد؛

تاکید بر هم‌افزایی و تقویت اقتصاد مقاومتی / سهند و ذوب آهن در مسیر گسترش همکاری‌ها

مدیران عامل شرکت‌های ذوب آهن اصفهان و صنایع لاستیکی سهند در راستای هم‌افزایی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی سهند مسعود امیدی مدیرعامل شرکت صنایع لاستیکی سهند در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت انتصاب  مهدی کوهی  به عنوان مدیرعامل ذوب آهن اصفهان  و اشاره به سوابق همکاری فی مابین دو شرکت گفت:  صنایع لاستیکی به لطف خداوند متعال همکاری فی مابین دو شرکت با انجام ۶۰۰۰ میلیارد اخیر در سه ماهه اول سال جاری شتاب گرفته و انتظار این است که با حضور جنابعالی در مسند هدایت مجموعه معظم ذوب آهن و ضرورت  اهتمام به اصول اقتصاد مقاومتی، تقویت تولیدات داخل و هم‌افزایی درون گروهی افزایش یابد.

امیدی در ادامه افزود: شرکت صنایع لاستیکی سهند بزرگ‌ترین و قدیمی ترین واحد تولیدی تسمه نقاله در کشور و در زمره تامین کننده برتر تجهیزات صنایع فولادی کشور محسوب می شود. این شرکت هم اکنون در حال اجرای پروژه احداث نخستین تسمه نقاله استیل کورد در ایران می‌باشد.

وی در ادامه گفت: در آینده نزدیک با تولید تسمه نقاله استیل کورد بخش مهمی از نیاز صنایع فولادی از جمله ذوب آهن اصفهان به محصول مشابه خارجی توسط صنایع لاستیکی سهند مرتفع خواهد شد. به همین دلیل امیدواریم با توسعه همکاری میان دو شرکت مسیر اجرای پروژه بیش از پیش هموار گردد.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن نیز در این دیدار ضمن تاکید بر استمرار شرایط خوب همکاری‌ها فی مابین دو شرکت ، از اراده این شرکت بر توسعه همکاری‌ها و تامین کلیه نیازهای ذوب آهن در حوزه تسمه نقاله و به خصوص تسمه‌نقاله استیل کورد از  شرکت صنایع لاستیکی  سهند در راستای هم‌افزایی و حرکت بر مدار اقتصاد مقاومتی خبر داد.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر