02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

مسلمانان با حفظ وحدت باید مانع از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی شوند

سرپرست صنایع لاستیکی سهند با حضور در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد

مسلمانان با حفظ وحدت باید مانع از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی شوند

علی صیادزاده سرپرست صنایع لاستیک سهند ۱۷ فروردین‌ماه در روز جهانی قدس ضمن شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی پرشور و باشکوه مردم روزه‌دار در دفاع از آزادی و آزادگی که با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد با مردم مظلوم فلسطین و شهدای مقاومت تجدید میثاق کرد.
به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی سهند، صیادزاده حضور پر شور مردم در این روز را نشان از بالندگی انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین دانست و افزود: مقاومت هر روز قوی‌تر و رژیم کودک‌کش صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر می‌شود و به امید خدا این رژیم منحوس رو به اضمحلال است.
وی در ادامه گفت: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از نقض فاحش حقوق بشر دارد و این جنایات با حمایت شیطان بزرگ آمریکا و برخی کشورهای غربی به وقوع می‌پیوندد. لذا وظیفه تمام مسلمانان حفظ وحدت و همدلی در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مساله اول جهان اسلام است.
سرپرست صنایع لاستیکی سهند افزود: امروز جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن مدارس و بیمارستان‌ها بر کسی پوشیده نیست جوامع بشری باید مانع این نسل‌کشی شوند. همچنین گروه‌های مقاومت و آزادیخواهان باید با حفظ وحدت در مقابل این جنایات قد علم کنند و آنها را به سزای اعمالشان برسانند.
صیادزاده در پایان با اشاره به نسل‌کشی اشغالگران صهیونیستی در غزه بر لزوم آتش‌بس فوری و بدون قید و شرط تاکید کرد و افزود: بدون شک تعیین سرنوشت غزه و حاکمیت سرزمین قدس حق مردم فلسطین است و آینده این کشور تنها با بازگشت فلسطینیان به موطن مادری خود و برگزاری انتخابات آزاد مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

«سهند» پیشرو در جهش تولید

«سهند» پیشرو در جهش تولید شرکت صنایع لاستیکی سهند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ و حرکت به سوی جهش تولید گام برداشت.

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز