02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

رژیم صهیونیستی در مسیر اضمحلال قرار دارد

علی صیادزاده با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس

رژیم صهیونیستی در مسیر اضمحلال قرار دارد

سرپرست صنایع لاستیکی سهند امروز ۱۴ فروردین‌ با محکوم کردن حمله مذبوحانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه گفت: رژیم صهیونیستی در مسیر اضمحلال قرار دارد و این جنایات صرفا نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند.
به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی سهند، علی صیادزاده جنایات رژیم اشغالگر قدس را ناشی از آشفتگی در تصمیم‌گیری این رژیم دانست و افزود: رژیم صهیونیستی بارها نشان داده که به هیچ قاعده‌ای پایبند نیست و جنایات آنها نقض فاحش قواعد بین‌المللی و حقوق بشر است.
صیادزاده افزود: فشارهای بین المللی بر رژیم صهیونیستی به صورت شگفت انگیزی روبه افزایش است؛ هرچند کماکان ادامه نسل کشی و جنایت علیه ملت در سرزمین های اشغالی با حمایت‌های تسلیحاتی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و عربی در حال انجام است و باعث تجاوز آنها به لبنان و سوریه نیز شده است.
وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بر لزوم آتش‌بس فوری و بدون قید و شرط تاکید کرد و گفت: تعیین سرنوشت غزه و حاکمیت سرزمین قدس حق مردم فلسطین است و آینده این کشور تنها با بازگشت فلسطینیان به موطن مادری خود و برگزاری انتخابات آزاد مشخص می‌شود.
سرپرست صنایع لاستیکی سهند تاکید کرد: امروز بر جهانیان روشن است که چگونه صهیونیسم با زیر پا گذاشتن حقوق بشر و هدف قراردادن مدارس و بیمارستان‌ها کمر به قتل کوکان و بانوان و مردم مظلوم و بی‌دفاع بسته است و به همین دلیل مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی بر تمام جوامع بشری واجب است. وحدت گروه‌های مقاومت در کشورهای مختلف از جمله لبنان، عراق، یمن، سوریه و… علیه رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت جریان‌های آزادی‌خواه و مقاومت از فلسطین نیز امری ضروری در راستای پایان بخشیدن به جنایات این رژیم است.
صیادزاده در پایان با اشاره به نزدیک بودن روز جهانی قدس افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند «روز جهانی قدس روز اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی‌عدالتی صهیونیست‌ها و حامیان‌شان است» و ما وظیفه داریم این روز را به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مساله اول جهان اسلام زنده نگه داریم.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

«سهند» پیشرو در جهش تولید

«سهند» پیشرو در جهش تولید شرکت صنایع لاستیکی سهند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ و حرکت به سوی جهش تولید گام برداشت.

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز