02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

مدیرعامل صنایع لاستیکی سهند:

تولید پیشران اصلی رشد و مهم‌ترین ماموریت شرکت است/ تکریم کارکنان صدیق سهند را بر خود فرض می‌دانیم

مسعود امیدی مدیرعامل صنایع لاستیکی سهند در جلسه صبحانه کاری با مدیران و روئسای ادارات کارخانه سهند بر لزوم بهبود مستمر شاخص تولید شرکت و ضرورت تکریم همکاران زحمتکش فعال در خطوط تولید سهند تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی سهند امیدی در این جلسه با اشاره به روند مثبت تحولات در صنایع لاستیکی سهند گفت: در سال جاری علاوه بر اجرای طرح توسعه سهند، به لطف خداوند متعال، همراهی هیات مدیره محترم و همت پرسنل محترم کارخانه شاهد بازگشت دستگاه ولکانیز جدید به خط تولید و افزایش ۵۰۰ تنی تولید بودیم که این خود دستاوردی بزرگ برای سهند محسوب می شود.

امیدی در ادامه افزود: تعویض بلت دستگاه PLC و افزایش راندمان از بیست به هشتاد درصد، طراحی فرمولاسیون مناسب جهت تولید محصولات جدید نیز از جمله اقدامات مهم در حوزه تولید شرکت محسوب می شود که جملگی با مشارکت مجدانه و همت شما عزیزان بدست آمده است.

مدیرعامل سهند در ادمه ضمن تاکید بر ضرورت تکریم پرسنل صدیق کارخانه گفت: تکریم زحمات کارگران و پرسنل زحمت کش کارخانه وظیفه قطعی اینجانب و مدیران ارشد مجموعه است.در سال جاری علی رغم وجود مشکلات اقتصادی در جهت بهبود شرایط معیشتی کارکنان قدم برداشتیم‌ که از آنجمله می توان به طراحی نظام جامع جبران خدمات، اعطای تسهیلات، کارانه و بهره‌وری به صورت عادلانه، ایجاد فرصت سفر زیارتی برای پرسنل به مشهد مقدس، پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارکنان و بخصوص کارگران اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: در این مسیر البته توجه به دو نکته حائز اهمیت است. در درجه نخست رعایت انضباط و تعهد کاری و نکته ایجاد روحیه تعاون، تعامل، امید و مشارکت میان کارکنان، بخصوص پرسنل کارخانه است. از همین رو مدیران میانی موظف به ایجاد بستر مناسب جهت تحقق این دو مولفه مهم در اداره شرکت و کارخانه هستتد.

مدیرعامل سهند در پایان ضمن تاکید بر آینده روشن این شرکت گفت: ایمان دارم که استمرار تلاش‌های شما عزیزان به همراه سایر ارکان اداره صنایع لاستیکی سهند موجبات رضایت خاطر عموم سهامداران و خشنودی پروردگار از جمع ما پرسنل صنایع لاستیکی سهند را فراهم آورد.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

«سهند» پیشرو در جهش تولید

«سهند» پیشرو در جهش تولید شرکت صنایع لاستیکی سهند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ و حرکت به سوی جهش تولید گام برداشت.