02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

در جریان بازدید معاون امور هلدینگ‌های شستا از سهند روی داد؛

بازگشت رسمی ولکانیز جدید به مدار تولید/ افزایش ۴۰۰ تنی تولید سهند در سال آتی

ولکانیز جدید با حضور معاون امور شرکت‌های شستا و مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی رسماً به خط تولید صنایع لاستیکی سهند برگشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع لاستیکی سهند، مهدی نوروزیان معاون امور شرکت‌های شستا در جریان هفتمین جلسه شورای مدیران سهند که پس از مراسم افتتاح خط تولید ولکانیز جدید برگزار شد گفت: تلا‌ش و همت کارکنان شرکت‌های تابعه در خلق دستاوردهایی نظیر آنچه امروز در سهند شاهد هستیم، نشانه علاقه وافر به پیشرفت، تحول و وطن دوستی آنهاست‌ و این خود مایه مباهات و سربلندی است.

همچنین مسعود امیدی مدیرعامل صنایع لاستیکی سهند در جریان جلسه شورای مدیران و در تشریح روند طی شده جهت بازگشت دستگاه ولکانیز جدید گفت: بدنبال تاکیدات هلدینگ‌های بالادستی مبنی بر صیانت از دارایی‌ها و ایجاد تحول در اداره شرکت موضوع انجام تعمیرات اساسی و تغییر کاربری تجهیز ولکانیز جدید که بیش از ده سال از خط تولید کنار گذاشته بود در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: نکته مهم در این خصوص استفاده از حداکثر توان فنی و مهندسی شرکت در انجام تعمیرات، تامین قطعات و در نهایت تغییر کاربری تجهیز فوق از تولیدکننده ورق لاستیکی گریپ به تسمه نقاله لبه بسته با عرض ۶۰ و ۶۵ بود که به فضل الهی امروز شاهد به ثمر رسیدن این تلاش‌ها هستیم.

امیدی همچنین در توضیح دستاوردهای بازگشت ولکانیز جدید به خط تولید سهند گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال آتی حدود ۴۰۰ تن افزایش تولید تسمه نقاله داشته باشیم که نتیجه آن فروش و سود آوری بیشتر برای سهند خواهد بود.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

«سهند» پیشرو در جهش تولید

«سهند» پیشرو در جهش تولید شرکت صنایع لاستیکی سهند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ و حرکت به سوی جهش تولید گام برداشت.