02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

مدیرعامل تاپیکو: تولید تسمه نقاله سیمی در صنایع لاستیکی سهند گام مهمی در خودکفایی و ارزآوری است

مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) در جریان بازدید از شرکت لاستیکی سهند، برنامه این شرکت برای تولید تسمه نقاله سیمی را گامی مهم در خودکفایی کشور در تولید این محصول عنوان کرد.به گزارش شستا رسانه به نقل از روابط عمومی PIIC، محمود مخدومی که روز پنج شنبه به همراه محمدرضا پاشایی معاون مالی و تأمین منابع تاپیکو از بخشهای مختلف کارخانه صنایع لاستیکی سهند بازدید می‌کرد، با اشاره به نهایی شدن طرح‌ تولید تسمه نقالی سیمی در سهند، تولید این محصول در آینده نزدیک را گامی مهم در راستای خودکفایی در تولید این محصول و کاهش هزینه‌های ارزی صنایع فولادی، سیمانی و معدنی مجموعه‌های اقتصادی کشور ارزیابی و بر تسریع در خرید اقلام خارجی باقیمانده مورد نیاز این طرح تاکید کرد.
 وی همچنین بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در دیگر زیرمجموعه‌های شستا و ایجاد هم افزایی در شرکتهای تابعه تاکید و ضمن تماس تلفنی با هلدینگ انرژی شستا، در خصوص مبادله قرارداد دوجانبه فروش برق مورد نیاز پروژه تولید تسمه نقاله سیمی در این کارخانه و از ظرفیتهای در اختیار هلدینگ انرژی هماهنگی لازم را معمول کرد.
 مدیرعامل تاپیکو همچنین ضمن تقدیر از کارگران، پرسنل اداری و مدیران این شرکت گفت: موفقیت‌های اخیر صنایع لاستیکی سهند نتیجه برنامه‌ریزی صحیح و تلاش‌های مستمر کارکنان این شرکت در بخش‌های مختلف است که امیدواریم ادامه دار باشد.
 مخدومی در ادامه با اشاره به ضرورت انتقال دانش و اطلاعات میان شرکت‌های تابعه هلدینگ تاپیکو گفت: با استفاده از الگوهای مدیریت دانش و مستند سازی اطلاعات، روش‌های پیاده شده به منظور ارتقاء عملکرد در صنایع لاستیکی سهند را میتوان به عنوان الگو در اختیار سایر شرکت‌های  مشابه قرار داد.
  داوود رحمانی مدیرعامل شرکت صنایع لاستیکی سهند نیز در جریان این بازدید گزارش کاملی از فرآیند تولید، شرایط مالی و اقتصادی و برنامه‌های این شرکت برای جهش تولید محصولات لاستیکی ارائه کرد و گفت: در نتیجه زحمات کارکنان سهند میزان تولید در این شرکت به ۲۸۰۰ تن رسید. اما با اجرای طرح ملی تولید تسمه نقاله سیمی در سال جاری این میزان به ۴۰۰۰ تن در سال خواهد رسید که این خود رکوردی کم نظیر در تولید خواهد بود.
 وی همچنین ضمن قدردانی از حمایتهای PIIC، تاپیکو و شستا در تصویب اجرای طرح تسمه نقاله سیمی در این کارخانه، قول داد که اجرای این پروژه تا بهمن ماه سالجاری به اتمام برسد.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

«سهند» پیشرو در جهش تولید

«سهند» پیشرو در جهش تولید شرکت صنایع لاستیکی سهند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ و حرکت به سوی جهش تولید گام برداشت.

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز