02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

علی صیادزاده سرپرست شرکت صنایع لاستیکی سهند شد

با صدور حکمی از سوی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی

علی صیادزاده سرپرست شرکت صنایع لاستیکی سهند شد

مراسم تودیع مسعود امیدی و معارفه علی صیادزاده به عنوان سرپرست صنایع لاستیکی سهند سه‌شنبه با حضور علیرضا ابراهیم‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سهند، ابراهیم‌پور در ابتدای مراسم با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر از زحمات امیدی در دوره مدیریتش بر سهند قدردانی کرد و گفت: تمامی آمار و ارقام و پیشبر پروژه‌ها نشان از مدیریت شایسته امیدی در سهند دارد و امیدوارم که در مسئولیت جدید نیز شاهد توفیق وی باشیم.

وی در ادامه افزود: امیدواریم این روند در دوره جدید مدیریتی نیز استمرار یافته و شاهد پیشرفت روزافزون سهند باشیم.

در ادامه مراسم امیدی با تبریک دهه مبارک فجر و تشکر از پرسنل زحمتکش سهند و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید سهند گفت: بدون‌شک موفقیت‌های سهند حاصل تلاش کارکنان زحمتکش و همراهی هیات‌مدیره محترم است و بدون حمایت آنها پیشرفت امکان‌پذیر نبود.

در ادامه مراسم صیادزاده نیز با تبریک ایام‌الله فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تلاش‌های امیدی برای سهند قدردانی کرد و او را مدیری شجاع و پر تلاش دانست و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
سرپرست سهند همچنین با اشاره به افق پیش‌روی و جایگاه و توسعه شرکت ، خواستار مساعدت بیش از پیش مسئولین شد.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

«سهند» پیشرو در جهش تولید

«سهند» پیشرو در جهش تولید شرکت صنایع لاستیکی سهند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ و حرکت به سوی جهش تولید گام برداشت.

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز