02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

برگزاری مراسم تجلیل از مدیرعامل سهند

همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت

برگزاری مراسم تجلیل از مدیرعامل سهند

مراسم تجلیل از مسعود امیدی، مدیرعامل سهند با حضور علی محمد دوست معاون منابع انسانی هلدینگ سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و کارکنان صنایع لاستیکی سهند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سهند، امیدی در این مراسم با اشاره به نقش والای سرمایه انسانی و توجه ویژه به همکاران بعنوان ارکان اصلی شرکت، از تلاش تمامی کارکنان سهند تشکر کرد و بیان داشت: فعالیت تمامی همکاران در کنار یکدیگر مانند یک دومینو است که باعث موفقیت مجموعه خواهد بود و در واقع تمامی آنها حجم عظیم مسئولیت و کار سخت را به دوش می کشند.
امیدی پرسنل شرکت را عامل اعتبار سهند در صنایع دانست و گفت: بازدید های زیادی طی این مدت از فعالیت همکاران در بخش های مختلف انجام دادم و با تلاش و پشتکاری که از تمامی همکاران دیدم بی‌شک آینده خوبی در انتظار سهند خواهد بود.
کارکنان سهند نیز در این مراسم از زحمات مسعود امیدی در دوره مدیریتش قدردانی کردند.
پرسنل سهند با اشاره به افتتاح خط تولید استیل کورد و پیشبرد پروژه طرح توسعه سهند پس از سال‌ها وقفه، دوران حضور امیدی را نقطه عطفی در سهند دانستند و توفیق وی در سمت جدید را خواستار شدند.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

«سهند» پیشرو در جهش تولید

«سهند» پیشرو در جهش تولید شرکت صنایع لاستیکی سهند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ و حرکت به سوی جهش تولید گام برداشت.

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز