02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

◀️ چالش ها و طرح های توسعه ای صنعت تسمه نقاله

 پانزدهمین نشست تخصصی تعاملات صنعتی با موضوع چالش ها و طرح های توسعه ای صنعت تسمه نقاله یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۱۲ در دانشگاه علم و‌صنعت برگزار گردید.
مهندس محمدهادی شریفی مدیر طرح و برنامه شرکت صنایع لاستیک سهن در این خصوص و ضمن معرفی مختصری از شرکت لاستیک سازی سهند انواع تسمه نقاله و چالش ها و نحوه بهبود ارتقای کیفی محصولات و نیز کاهش هزینه های تولید در بخش های مختلف، انواع تسمه نقاله مانند تسمه های مقاوم به حرارت و مقاوم به سایش و … را تشریح کردند.
ایشان در ادامه به چالش های دیگر شرکت از جمله سختی بالای در آب ورودی به سیستم که موجب رسوب و گرفتگی در مجاری انتقال آب و سیستم خنک کننده شده و موجب آسیب جدی به سیستم می شود اشاره کرد و از اساتید دانشگاه برای رفع این چالش ها درخواست همکاری نمود.
در انتها پرسش و پاسخ و پیشنهادات و راهکارهای اساتید مطرح و نحوه تعامل با شرکت عنوان گردید، انجام اموری مانند کارآموزی و بازدیدهای صنعتی نیز از درخواست های دیگر دانشگاهیان بود.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر