02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

نهصدو پنجمین جلسه هیات مدیره سهند برگزار شد

نهصدو پنجمین جلسه هیات مدیره شرکت صنایع لاستیکی سهند در محل کارخانه شرکت واقع در شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی علی صیادزاده رئیس هیات مدیره صنایع لاستیکی سهند در ابتدای این جلسه و پس از استماع گزارش مدیرعامل سهند در خصوص روند پیشرفت طرح توسعه، تامین مواد اولیه،تولید، فروش و عملکرد مالی شرکت ضمن ابراز رضایت از روند پیشبرد امور سهند گفت: بررسی گزارشات در حوزه‌های مختلف عملکردی از فروش و بازرگانی تا تولید و سرمایه انسانی حاکی از تحول در اداره سهند و پیش‌روی به سوی بهبود و توسعه است.

رئیس هیات مدیره سهند در ادامه افزود: با اجرای طرح توسعه سهند و به خصوص با احداث نخستین خط تولید تسمه‌نقاله استیل کورد به طور حتم جایگاه سهند در بازار تسمه‌نقاله کشور ارتقا یافته و بخش مهمی از نیازهای مشتریان در داخل کشور تامین خواهد شد که این خود بهترین دستاورد برای سهامداران سهند است.

شایان ذکر است بدنبال ابلاغ دستورالعمل برگزاری جلسات هیات مدیره شرکت‌های گروه شستا در محل کارخانه، جلسات هیات‌مدیره سهند در محل کارخانه شرکت واقع در شهرک صنعتی اشتهارد برگزار می‌گردد.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر