02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

شفافیت اولویت اصلی مدیریت جدید شستا

محمد رضوانی‌فر:

شفافیت اولویت اصلی مدیریت جدید شستا است

محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه با استقرار وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبان ماه ۱۳۹۷ و به تبع آن مسئولیت اینجانب در جایگاه مدیرعامل جدید شستا، از همان ابتدا “شفافیت” و ارائه اطلاعات به هنگام و قابل اتکا به عنوان یک برنامه اساسی در دستور کار قرار گرفته است اظهار داشت: بر همین اساس در همان روزهای اول لیست کلیه اعضای هیات مدیره منتشر و نیز صورت های مالی شستا در همان روزهای نخستین در سامانه کدال بارگذاری گردید.

به گزارش روابط عمومی شستا، رضوانی فر در ادامه عنوان کرد: فارغ از اینکه شستا به دلیل عدم دریافت بودجه دولتی مشمول ورود و حسابرسی دیوان محاسبات می شود یا نه در اقدامی داوطلبانه با همکاری و تعامل سازنده با دیوان محاسبات ضمن ارسال اطلاعات همه شرکت‌ها به دیوان محاسبات، برای نخستین بار دیوان محاسبات در حال استقرار در پاره‌ای از شرکت‌های شستا می‌باشد.

مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه موضوع تحقیق و تفحص از شستا در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است اظهار داشت: تمام مواردی که هم اکنون در موضوع تحقیق و تفحص مورد توجه است مربوط به پرونده‌های سنواتی دوره‌های گذشته مدیریت در وزارتخانه و شستا می‌باشد.

رضوانی‌فر با استقبال از پیگیری مجلس عنوان کرد: زمینه شکل گیری کلیه پرونده‌های حقوقی و مدیرانی که مسبب بوجود آمدن هر پرونده بوده‌اند کاملا مشخص است بنابراین شفاف شدن و علنی شدن این پرونده‌ها کاملا مورد حمایت و درخواست اینجانب است چرا که معتقدم با ورود مجلس ظرفیت پیگیری موارد در سیستم قضایی کشور تقویت خواهد شد.

مدیرعامل شستا در پایان با تاکید بر اینکه همراهی نمایندگان سبب می‌شود ابعاد ضعف عملکرد گذشته شستا و دلایل آن کامل روشن شود عنوان کرد: در دوره جدید مدیریت شستا حسب رهنودها و حمایت‌های جناب آقای دکتر شریعتمداری شاهد بهبود معنادار شاخص عملکردی در تمام زمینه‌ها در مجموعه‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه خواهیم بود.      

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

رکوردشکنی‌های پیاپی در سهند

رکوردشکنی‌های پیاپی در سهند همزمان با نزدیک شدن به عید نوروز بار دیگر رکورد فروش صنایع لاستیکی سهند شکسته شد. به گزارش روابط عمومی صنایع