02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

سرپرست حراست صنایع لاستیکی سهند معرفی شد

مراسم تکریم سعید بهروز مدیر حراست سابق و معارفه سرپرست جدید حراست مهندس آقارحیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سهند، مسعود امیدی مدیرعامل لاستیک سهند در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های خالصانه سعید بهروز مدیر حراست قبلی سهند و تبریک انتصاب ایشان به سمت مدیر حراست هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی‌ گفت: عملکرد حراست در شرکت‌هایی نظیر سهند در نظارت بر اجرای فرآیندهای رشد و بهبود شاخص‌ها از اهمیت بسیار بالا برخودار است‌.

مدیرعامل سهند در ادامه افزود: به‌ حمدالله در دوره حضور آقای بهروز در حراست سهند شاهد عملکرد دقیق و جهت گیری صحیح این نهاد نظارتی بر کلیه روال‌ و فرآیندهای مربوط به اداره و حتی بهبود شرایط در کنار اجرای صحیح وظایف ذاتی سهند بودیم. امیدواریم و البته اطمینان داریم حضور آقای بهروز در قامت مدیر حراست هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی نیز مفید و موجب خدمات شایسته خواهد شد.

مدیرعامل سهند در پایان ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید حراست صنایع لاستیکی سهند به آقا رحیمی، این انتصاب را با توجه به سوابق مطلوب ایشان در حوزه حراست به مثابه یک فرصت برای این شرکت دانست و برای ایشان آرزوی توفیق در ایفای مسئولیت‌های محوله نمود.

در ادامه این مراسم هشتمین دوره شورای مدیران شرکت برگزار شد.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر