02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

دیماند برق کارخانه سهند از ۱.۵ به ۴.۹مگاوات افزایش یافت

گام بلند سهند به سمت جهش دو برابری تولید؛

دیماند برق کارخانه سهند از ۱.۵ به ۴.۹مگاوات افزایش یافت

گام نخست برای جهش دو برابری تولید در صنایع لاستیکی سهند برداشته شد

از صبح روز سه شنبه سوم بهمن ماه، ظرفیت عملیاتی برق کارخانه صنایع لاستیکی از (شرکت‌های عضو گروه شستا و تاپیکو و تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی) به سه برابر افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی افزایش ظرفیت برق کارخانه به عنوان یکی از پروژه‌های طرح توسعه سهند و مهم‌ترین شرط زیرساختی در مسیر جهش دو برابری تولید در این شرکت، امروز تحقق یافت.

مدیر پروژه صنایع لاستیکی سهند در این باره گفت: با افزایش سه برابری دیماند برق مسیر اجرای سایر پروژه‌های شرکت نظیر بهره‌برداری دستگاه پرس پخت تسمه‌نقاله استیل کورد برای نخستین بار در کشور و راه‌اندازی دستگاه بنبوری و بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آنها هموار گردید.

شریفی در تشریح اهمیت پروژه افزایش دیماند برق سهند گفت: افزایش دیماند از آرزوهای دیرینه مدیران، پرسنل و سهام‌داران سهند بود که از یک سال پیش و با اخذ مجوزهای مربوطه از ادارات توزیع برق منطقه‌ای تهران و البرز، آغاز و به عنوان یک پروژه در طرح توسعه سهند قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری و شتاب گرفتن اجرای پروژه‌‌های تعریف شده در ذیل طرح توسعه سهند، اجرای این پروژه نیز در دستور کار قرار گرفت و با تعیین پیمانکار مورد تایید اداره توزیع برق البرز با سرعت مناسب و کیفیت مطلوب پیش‌ رفت تا آنجا که امروز و در روز پایانی پروژه مذکور می توان گفت ظرفیت دیماند برق کارخانه صنایع لاستیکی از از ۱.۵ به ۴.۹ مگاوات افرایش یافته است.

مدیر پروژه سهند در پایان گفت: بی تردید تدابیر موثر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سهند در فراهم آوردن فضای مناسب جهت اجرای پروژه‌های طرح توسعه سهند، آنهم در شرایط سخت اقتصادی امروز جامعه، در کنار همت بلند همکاران بنده در پیش رفت طرح توسعه موثر بوده است.

شایان ذکر طرح توسعه صنایع لاستیکی سهند در قالب سه پروژه احداث نخستین خط تولید تسمه نقاله استیل کورد، تکمیل تاسیسات خمیرسازی و راه اندازی خط بنبوری جدید و افزایش دیماند برق از آذر ماه سال ۱۴۰۱ و پس از یک سال توقف مجددا آغاز و هم اکنون با پیشرفت بالای هشتاد درصد در جریان است.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

«سهند» پیشرو در جهش تولید

«سهند» پیشرو در جهش تولید شرکت صنایع لاستیکی سهند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ و حرکت به سوی جهش تولید گام برداشت.

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز