02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

حضور صنایع لاستیکی سهند در دهمین نمایشگاه بین اللملی ایران پلاست

دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه در نمایشگاه بین المللی استان تهران آغاز بکار نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع لاستیکی سهند ، در آیین گشایش این نمایشگاه که در مجموعه نمایشگاه بین المللی برگزار شد، معاون اول رییس جمهور ، وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی حضور داشتند.
ارائه توانمندی شرکتهای پتروشیمی و صنایع وابسته و تامین کنندگان کالا و تجهیزات و ایجاد هم افزایی میان آنان از جمله اهداف دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به شمار می آید.
رونمایی از تعدادی تجهیزات و تولیدات مهم کاربردی در صنعت پتروشیمی، امضای تفاهمنامه های همکاری بین المللی، مبادله قراردادهای ساخت و برگزاری نشست های تخصصی بخشی از برنامه های تعریف شده در مدت چهار روز برپایی نمایشگاه است.
در این نمایشگاه شرکت‌ های پتروشیمی و شرکت‌های تابع و تولیدکننده داخلی فعال در زمینه پتروشیمی حضور داشتند که مجموعه شرکت سرمایه گذاری نفت ، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) نیز در سالن ۸ و ۹ به همراه شرکتهای عضو شرکت نمود و مجموعه شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی(PIIC) نیز به همراه شرکتهای تولیدی عضو از جمله شرکت صنایع لاستیکی سهند ، شرکت گاز لوله ، شرکت سلسله آب حیات کرمان و شرکت تولیدی لوله های دو جداره قدر نیز حضور داشتند و ضمن بازدید مدیریت محترم شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی جناب آقای فدایی دولت و مدیران محترم شرکتهای عضو مجموعه ، جلسات مختلفی نیز با شرکتهای فعال داخلی و خارجی در زمینه های مختلف کاری برگزار گردید .

[Best_Wordpress_Gallery id=”43″ gal_title=”نمایشگاه بین المللی ایران پلاست”]

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر