02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

حضور شرکت صنایع لاستیکی سهند در سومین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان

سومین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان (۹۴/۰۹/۲۸ الی ۱۰/۱/ ۹۴ )

سومین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان روز شنبه (۲۸ آذرماه) در محل نمایشگاه بین المللی استان خوزستان در اهواز آغاز بکار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع لاستیکی سهند ، در آیین گشایش این نمایشگاه که در مجموعه نفت برگزار شد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان، مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران، روسای دانشگاه ها، مدیران و نمایندگان شرکت های سازنده و صنعتگران حاضر در نمایشگاه امسال و جمعی از مدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت نفت و حفاری کشور حضور داشتند.
ارائه توانمندی های صنعتگران، سازندگان و تامین کنندگان کالای صنعت نفت کشور، شناسایی نیازهای کارفرمایان و ایجاد هم افزایی میان آنان از جمله اهداف سومین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان به شمار می آید.
رونمایی از تعدادی تجهیزات مهم کاربردی در صنعت نفت، امضای تفاهمنامه های همکاری، مبادله قراردادهای ساخت و برگزاری نشست های تخصصی بخشی از برنامه های تعریف شده در مدت چهار روز برپایی نمایشگاه است.
این نمایشگاه با همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان و انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی در فضای به وسعت ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع برگزار شده که ۱۰ هزار متر مربع آن در قالب چهار سالن مجزا مسقف می باشد.
در این نمایشگاه که شرکت‌ های بزرگ تولیدی و شرکت‌های تابع وزارت نفت و ۳۰۰ شرکت سازنده و تولیدکننده داخلی فعال در عرصه ساخت تجهیزات صنعت نفت حضور دارند که این استقبال چشمگیر رشد ۴۰ درصدی تعداد مشارکت کنندگان و ۱۰۰ درصدی فضای نمایشگاه را رقم زده است.

در این رویداد بزرگ نمایشگاهی علاوه بر سازندگان خوزستانی، سازندگان استان های صنعتی از جمله تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی، کرمان، گیلان و مازندران نیز حضور فعال دارند.

[Best_Wordpress_Gallery id=”38″ gal_title=”سومین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان”]

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر