02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

ثبت رکوردی جدید در صنایع لاستیکی سهند

با فروش ۷۳۴ میلیارد ریالی صورت گرفت

ثبت رکوردی جدید در صنایع لاستیکی سهند / افزایش ۷۱ درصدی فروش نسبت به ماه گذشته /

رشد ۳۸ درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته

رکورد فروش صنایع لاستیکی سهند نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فروش ۴۸۲ تن تسمه‌نقاله به ارزش ۷۳۴ میلیارد ریال در بهمن ماه شکسته شد.
به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی سهند با فروش ۷۳۴ میلیارد ریال در بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل، فروش شرکت صنایع لاستیکی سهند ۳۸ درصد و نسبت به ماه گذشته ۷۱ درصد رشد داشته است.

علی صیادزاده سرپرست شرکت صنایع لاستیکی سهند در جلسه با همکاران حوزه فروش شرکت، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مستمر این همکاران گفت: دستیابی به رکورد جدید در حوزه فروش با تلاش و جدیت شما همکاران و در پی اصلاح برخی فرآیندهای فروش و بازرگانی در ماه گذشته بدست آمد . از این رو امیدواریم با استمرار این موفقیت در بخش فروش شاهد بالندگی سهند و بهبود همه شاخص های عملکردی در آینده نزدیک باشیم.

انتظار می‌رود با اجرای کامل طرح توسعه سهند و افزایش تولید این روند با سرعت بیشتری پیش برود و موجب جلب رضایت شرکت‌های بالا دستی و سهامداران محترم گردد.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

«سهند» پیشرو در جهش تولید

«سهند» پیشرو در جهش تولید شرکت صنایع لاستیکی سهند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ و حرکت به سوی جهش تولید گام برداشت.

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز