02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

تحولات سهند در اکثر حوزه‌ها مایه امیدواری است

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشینی در بازدید از سهند:

تحولات سهند در اکثر حوزه‌ها مایه امیدواری است

حجت الله برامکی به همراه امیر حسین پهلوان عضو هیات مدیره و معاون توسعه کسب و کار هلدینگ سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از کارخانه و طرح توسعه سهند بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی سهندی حجت الله برامکی پس از این بازدید و در جلسه شورلی مدیران سهند، ضمن ابراز رضایت روند تحولات در حوزه‌های مختلف اداره سهند گفت: خوشبختانه مسیر تحولات در شرکت سهند در مسیر بهبود مستمر و تغییرات مثبت گرفته است‌.

برامکی در ادامه افزود: در این مسیر اجرای صحیح و به موقع طرح توسعه سهند و نظارت دقیق بر رویه‌ها و فرآیندهای عملیاتی در بخش‌های مختلف آن از اهمیتی بالا برخوردار است. امیدواریم با اجرای این طرح و به خصوص تولید تسمه نقاله استیل کورد برای اولین بار در کشور، جایگاه سهند در بازار صنایع لاستیکی و به خصوص تسمه نقاله ارتقاء یابد.

همچنین مسعود امیدی مدیرعامل شرکت صنایع لاستیکی سهند نیز در ابتدی این جلسه ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد شرکت در حوزه‌های مختلف شامل تولید، بازرگانی و فروش گفت: امروز تمام توان و همت جمعی همکاران ما در صنایع لاستیکی صرف ایجاد تحول و بهبود شاخص‌های عملکردی در تولید بیشتر و فروش بهتر محصولات شرکت می‌شود. در کنار این اجرای طرح توسعه سهند پس از نزدیک به دو سال توقف امروز از اهمیتی وافر برخوردار است.

امیدی در ادامه افزود: با اجرای طرح توسعه و افزایش ۴۰۰۰ تنی تولید تسمه و کامپاند این شرکت پس از ۶۵ سال فعالیت در اقتصاد کشور در جایگاه شایسته خویش در بازار تسمه نقاله کشور قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر در این جلسه مدیران فروش، بازرگانی، مالی و پروژه به ارائه گزارش در خصوص عملکرد واحدهای شرکت در حضور مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی پرداختند.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر