02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

بازدید معاون اقتصادی استاندار البرز از شرکت صنایع لاستیکی سهند

معاون اقتصادی استاندار البرز در جریان بازدید از سهند:

حمایت از تولید در دستور کار دولت است/ اجرای طرح‌های توسعه‌ای از اهمیتی بالا برخوردار است

سیف الله اسدالهی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استاندار البرز به همراه رامین ربیعی رئیس سازمان صمت و تنی چند از مدیران بانکی استان، با حضور در کارخانه شرکت صنایع لاستیکی در جریان روند تولید و مراحل پیشرفت و اجرای پروژه تسمه نقاله سیمی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع لاستیکی سهند، اسدالهی در جریان این بازدید از روند پیشرفت پروژه تسمه نقاله سیمی گفت: برنامه قطعیدولت حمایت از تولید و  کمک به اجرای پروژه‌هایی است که وابستگی کشور به واردات را کاهش می‌دهد.

معاون امور اقتصادی استاندار البرز در ادامه افزود: اجرای هم‌زمان پروژه‌های توسعه‌ای و عمرانی و اداره بی وقفه تولید در شرایط امروز نیازمند نگاه جهادی و همدلی و همراهی مدیران و کارکنان بنگاه‌های اقتصادی است.

شایان ذکر است مسعود امیدی، سرپرست شرکت صنایع لاستیکی سهند در جریان  این بازدید ضمن ارائه گزارش کامل از روند پیشرفت پروژه تسمه نقاله سیمی و تاسیسات تولید کامپاند گفت: تسمه نقاله سیمی از جمله نیازهای صنایع اصلی و بزرگ در فرآیند تولید محسوب می شود. با اجرای این پروژه در شرکت صنایع لاستیکی سهند، علاوه بر افزایش ۲۲۰۰ تنی تولید در این کارخانه و اشتغال‌زایی، بخش مهمی از نیاز کشور و به خصوص صنایع پیشران اقتصاد ایران به واردات این محصول مرتفع خواهد شد. 

امیدی در ادامه افزود: تامین مالی و اجرای چنین پروژه‌هایی نیازمند نگاه همدلانه و همراهی مسئولین در بخش‌های مختلف نظام اجرایی و بانکی است.

گفتنی است در جریان بازدید معاون اقتصادی استاندار و مدیر سازمان صمت استان که با حضور برخی مدیران بلند‌پایه بانکی استان، سرپرست، اعضای هیات مدیره و مدیران صنایع لاستیکی سهند انجام شد، فرآیند تامین مالی پروژه تسمه نقاله سیمی و تاسیسات کامپاند مورد بررسی و تصمیماتی به منظور تسریع در این فرآیند اخذ گردید.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر