02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای به همراه ارزیابی کیفی سازندگان جهت طراحی، خرید تجهیزات، ساخت، نصب و راه اندازی یک دستگاه پرس پخت تسمه نقاله منسوج دار کارخانه صنایع لاستیکی سهند(سهامی عام)

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای به همراه ارزیابی کیفی سازندگان جهت طراحی، خرید تجهیزات، ساخت، نصب و راه اندازی یک دستگاه پرس پخت تسمه نقاله منسوج دار کارخانه صنایع لاستیکی سهند(سهامی عام)
شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد ساخت یک دستگاه  « طراحی، خرید تجهیزات، ساخت، نصب و راه اندازی یک دستگاه پرس پخت تسمه نقاله منسوج دار » مورد نیاز خود را بر اساس شرایط مندرج در مدارک و اسناد و از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای به همراه ارزیابی کیفی ، به پیمانکار و سازنده واجد شرایط واگذار نماید.

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:

مبلغ سپرده (تضمین) شرکت در مناقصه، ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال  معادل یکصد و پنجاه میلیون تومان است که پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده، تضمین های معتبر تسلیم یا مبلغ مذکور را به حساب بانکی شرکت صنایع لاستیکی سهند واریز و ضمانتنامه یا رسید واریز وجه را ضمیمه پیشنهاد قیمت و بر اساس دستور العمل مندرج در اسناد مناقصه به شرکت تسلیم نماید-

دریافت اسناد: شرکت های متقاضی واجد شرایط می توانند یک هفته پس از انتشار آگهی ، با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران، یوسف آباد، خیابان اسدآبادی(سوم) پلاک ۱۴ طبقه چهارم با واریز هزینه، اسناد مناقصه را دریافت نمایند.


– تحویل کلیه پاکات: اسناد مناقصه بایستی توسط اشخاص مجاز تکمیل، امضا و ممهور شود و نماینده شرکت با در دست داشتن معرفی نامه و کارت شناسایی حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ  ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ به دفتر مرکزی واحد حراست مراجعه و اسناد تکمیل شده بر اساس اسناد مناقصه را تحویل نمایند.

لازم به ذکر است کلیه شرکت هایی که تمایل به شرکت در مناقصه دارند می بایست نسبت به تحویل پاکات الف، ب، ج، بصورت یکجا و در پاکات جداگانه و دربسته و ممهور به مهر مناقصه گر در مهلت مقرر اقدام نمایند.

 *به پیشنهاداتی که پس از این تاریخ ارائه گردد هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.

*تنها در صورت تأیید پیشنهادات فنی و بازرگانی، نسبت به بازگشائی پاکات مالی اقدام می گردد.

*هزینه دریافت اسناد مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.

شرکت صنایع لاستیکی سهند (امور حقوقی و قراردادها دبیرخانه کمیسیون معاملات)

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

رکوردشکنی‌های پیاپی در سهند

رکوردشکنی‌های پیاپی در سهند همزمان با نزدیک شدن به عید نوروز بار دیگر رکورد فروش صنایع لاستیکی سهند شکسته شد. به گزارش روابط عمومی صنایع