02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

پیام تبریک مدیر عامل شرکت صنایع لاستیکی سهند به مناسبت روز جهانی کارگر

بسمه تعالی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع لاستیکی سهند، مدیر عامل محترم این شرکت جناب آقای مهندس رحمانی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر پیام تبریک به شرح ذیل صادر نمودند :

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان خواهد یافت.

عزم، همت و عرق جبین کارگران، مصداق حقیقی عبادت و بندگی خداوند متعال و دستان کارگر، دستی از جانب خداوند برای رهانیدن انسان از آتش دوزخ است. بی شک بوسه پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله نیز بر دستان کارگر، مهر تاییدی بر قداست، منزلت و کرامت کارگران شریف به شمار می رود.

با وجود محدودیت های ناشی از بیماری کرونا در طی بیش از یکسال اخیر نقش کارگران زحمت کش صنایع لاستیکی سهند در دستاوردهای شگرف سال گذشته و رکوردهای افتخارآمیز به دست آمده انکار ناشدنی و به مراتب ستودنی و قابل ارج و احترام ویژه است.

اینجانب ضمن تعظیم و تکریم همه کارگران و کارکنان متعهد، سختکوش و پرتلاش شرکت صنایع لاستیکی سهند ، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به ایشان و به خانواده مکرم و محترم این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  مزین گردیده، با همتی مضاعف شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «انجام سرویس ایاب و ذهاب پرسنل کارخانه خود واقع در استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، فاز

آگهی مناقصه عمومی

شرکت صنایع لاستیکی سهند (سهامی عام) در نظر دارد «خرید، تهیه و سرو غذای پرسنل هروعده ناهار حدود ۱۳۵ نفر و صبحانه حدود ۱۱۰ نفر