02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

صیادزاده: آرزوی چندین ساله سهند به زودی محقق خواهد شد

انجام موفق تست سرد عملکردی نخستین پرس پخت تسمه‌نقاله استیل کورد

صیادزاده: آرزوی چندین ساله سهند به زودی محقق خواهد شد

علی صیادزاده سرپرست صنایع لاستیکی سهند روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت از تست سرد عملکردی موفقیت‌آمیز نخستین پرس پخت تسمه‌نقاله استیل کورد در کشور چین خبر داد و گفت: آرزوی چندین ساله سهند به زودی محقق خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی سهند، در این اقدام که با حضور تیم فنی سهند و با هدف کسب تجربه در کنار تست عملکردی دستگاه در کشور چین انجام شد، عملکرد سیستم‌های تجهیزات خط تولید نظیر واحد هیدرولیک و فشارساز، عملکرد صحیح باز و بسته‌ شدن همزمان هر ۲۰ جک قدرتی پرس، سیستم استرچینگ و کشش، عملکرد سیستم کلمپ‌های ثابت و متحرک هیدرولیک کشش ساز، عملکرد جک های سرعتی، سیستم‌های تله بخار اشباع، سیستم ایجاد کشش طناب‌های فولادی، سیستم برش تسمه‌نقاله سیمی و… تست شد.
همچنین روز گذشته کانتینر تجهیزات خط تولید تسمه‌نقاله‌های استیل کورد از جمله بازکن تسمه نقاله خام و جمع‌کن محصول نهایی، میز مونتاژ خط استیل کورد و قفسه قرقره‌های استیل کورد وارد ایران شد و پس از ترخیص از گمرک به کارخانه انتقال داده خواهند شد.
شایان ذکر است پروژه تولید تسمه‌نقاله‌های سیمی (استیل‌کورد) از مهم‌ترین پروژه‌های طرح توسعه سهند است که از اردیبهشت ۱۳۹۹ کلید خورد و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
گفتنی‌ است با افتتاح این خط تولید سهند اولین تولید کننده این نوع تسمه‌‌نقاله‌ها در ایران خواهد بود و کشور را از واردات تسمه‌نقاله‌های استیل‌کورد بی‌نیاز خواهد کرد.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>