02187700440
dabirkhaneh@sahandrubber.com
Header_logo1

رکورد تولید روزانه صنایع لاستیکی سهند شکسته شد

با تلاش مجاهدانه کارکنان
رکورد تولید روزانه صنایع لاستیکی سهند شکسته شد
جلسه شورای مدیران صنایع لاستیکی سهند روز چهارشنبه ۹ خرداد در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صنایع لاستیکی سهند، در ابتدای این جلسه علی صیادزاده سرپرست صنایع لاستیکی سهند با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور سیدابراهیم رئیسی گفت: شهید رئیسی همواره بر تلاش و مجاهدت در راه تولید و پیشرفت کشور تاکید داشتند و ما باید پاسدار این نگاه جهادی باشیم.
صیادزاده با اشاره به سخنان رهبری درخصوص سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید هیچ اختلالی در کار کشور و مخصوصا چرخه تولید پیش آید و ما به عنوان عضو کوچکی از جامعه صنعت و تولید ایران وظیفه داریم در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیریم.
وی ادامه داد: به یاری خداوند و تلاش مجاهدانه پرسنل تولید موفق شدیم رکورد تولید روزانه در سال جاری را روز چهارشنبه ۹ خرداد به ۱۹ تن ارتقا دهیم و به منویات رهبری جامه عمل بپوشانیم.

حضور جلیلی در کنار سایر مدیران در دفتر مرکزی را منشا توسعه سهند دانست و گفت: بی شک تجربیات ایشان باعث پیشرفت و توسعه سهند خواهد بود.
در ادامه هادی مرادی عضو موظف هیات مدیره سهند از زحمات مجتبی براه در سمت سرپرستی کارخانه در یک ماه گذشته تشکر کرد و افزود: آقای براه در مدت کوتاهی که سکان هدایت کارخانه سهند را در دست داشته به خوبی از تجربیات خود و دیگران استفاده کرده و باعث افزایش تولید و بهره‌وری کارکنان شده است. لذا امیدوارم این پیشرفت و جهش تولید همواره ادامه‌دار باشد و سهند را در همیشه در قله نگه دارند.
وی برای مجتبی براه آرزوی موفیقت کرد و گفت: اکنون شما پاسدار زحمات مدیران گذشته در کارخانه هستید و انتظار می‌رود راه این عزیزان را بهتر از گذشته ادامه دهید و در مسیر تعالی سهند پیش روید.
سپس مجتبی براه مدیر کارخانه از بهبود روند تولید گزارش داد و افزود: این افزایش تولید و بهره‌وری با اعمال تغییرات در زمان‌بندی تجهیزات و بهبود عملکرد تولید و همچنین اصلاح شیفت‌های کاری بوده است که توانستیم رکورد تولید روزانه در سال جاری را از ۱۷ تن به ۱۹ تن در روز ارتقا دهیم و امید است این افزایش ادامه دارد باشد و به یاری خداوند و حمایت مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره در روزهای آینده رکورد تولید روزانه تمام ادوار سهند شکسته خواهد شد.
همچنین محمد جلیلی مدیر منابع انسانی نیز از برگزاری سفر زیارتی به مشهد مقدس برای پرسنلی که سال گذشته مشرف نشدند خبر داد و گفت: برای این سفر زیارتی کمک‌هزینه‌ای هم در نظر گرفته شده است و می‌تواند به صورت تشویقی به کارکنان نمونه نیز تخصص یابد.
وی در مورد طرح طبقه‌بندی مشاغل نیز افزود: گام‌های بزرگی در این خصوص برداشته شده است و فرآیند آن بین ۷ تا ۹ ماه زمان نیاز دارد اما با دستور سرپرست محترم شرکت و موافقت اعضای هیات‌مدیره مقرر شد که این طرح در چند فاز اجرایی شود و امید است که فاز اول آن در ماه آینده اجرا شود تا نتیجه آن برای پرسنل ملموس باشد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم حکم مدیریت کارخانه صنایع لاستیکی سهند به مجتبی براه اهدا شد. براه پیش از این با حکم صیادزاده به عنوان سرپرست کارخانه منتصب شده بود.

اشتراک گذاری

نوشته های بیشتر>>